5 תשובות
לא נורא תמיד יש "נפילות" בתהליך ירידה במשקל
החוכמה היא לדעת יום אחרי להתאושש ולחזור לתפריט הבריאה שלך . אל תיהיה קשה עם עצמך קורה לכולם
אז היום אכלת מלא.. בסוף הכל יתאזן אל תדאגי
לא יקרה כלום 3>
תלכי לרוץ וזה ירד
אנונימי
היום את אכלת מלא, שאר השבוע אני משער לעצמי שכנראה זה לא יקרה ולכן את לא תעלי במשקל