6 תשובות
כי אף אחד לא בודק את המשקל שלך
אולי הן שמות חב ולא רוצות להגיד כלום
הן לא חדות הבחנה
המניקוריסטית כנראה רואה אותך פחות, אז היא זוכרת אותך מהפעם האחרונה שהגעת אליה כשהיית במשקל גבוה יותר
זה מה שאני מניחה
זה מה שאני מניחה
פעם ירדתי 10 ויותר קילו ורק המשפחה שלי וחברות שלי אמא שלי שמו לב
ברמה שהלכה לבדוק אצל רופאה איך ירדתי ככה כי הייתי בת 12
והחברות לא נעים להם כנראה לשאול
ברמה שהלכה לבדוק אצל רופאה איך ירדתי ככה כי הייתי בת 12
והחברות לא נעים להם כנראה לשאול
מי שרואה אותך לעיתים קרובות יותר לא ישים לב
באותו הנושא: