10 תשובות
פשוט לא לחשוב על זה ולבלוע
כמה שתבלע יותר מהר יהיה יותר קל כי לא תרגיש טעם
להטות את הראש קדימה (למטה כזה)
לא מרגישים בכלל
תדמיין שאתה סתם שותה מים
תכניס את הכדור הכי עמוק לתוך הפה שלך כשהפרצוף פונה כלפי למטה ואז תשתה
דבר ראשון לעשות את זה מול המראה
תשימי את הכדור קצת אחרי האמצע של הלשון (לכיוון האחורי) ואז תשתי מים ותזיזי את הראש קדימה ותבלעי
בזכות זה גרמתי לחברה שלח שבת 15 להצליח לבלוע כדור בפעם הראשונה :)
כבר אמרו אתזה- לשים את בכדור הכי בפנים שאפשר ולשתות כאילו זה לא שם. תשתה ותשתה עד שזה ייכנס.
עוד טיפ-להתאמן קודם על טיק-טק, ואז גם אם לא תצליח לבלוע לא יהיה טעם רע בפה.
לפורר אותם לאבקה ולשים אותם באוכל (*אף פעם!* לא לשים בשוקולד. זה טראומה.)
תשימי קודם מים ואחר כך את הכדור ואז זה פשוט כמו שלוק מים מקווה שעזרתי :)
אני לא לוקח נשימה עמוקה. ממלא את הריאות ובולע