4 תשובות
אל תגיד להציע חברות זה מביך
אז אולי תתחיל כיתה בוואטסאפ שזה לא פנים מול פנים ויהיה לך יותר קל?
פשוט תתחיל איתה היא לא יכולה לדעת לבד שאתה רוצה
ואם לא באלך ממש להתחיל איתה אז תנסה כזה פשוט לדבר איתה על נןשאיפ שקשורים ללימודים כהתחלה
ואם לא באלך ממש להתחיל איתה אז תנסה כזה פשוט לדבר איתה על נןשאיפ שקשורים ללימודים כהתחלה
לך תגיד לה "היי צ'וצ'ה" והיא תיפול לרגלייך. אתה בן 12
באותו הנושא: