16 תשובות
ספר ממש טוב!!
וואו אני כבר רוצה לקרוא את כל הספר
זה מעולה
זה מעולה
זה ממש טוב
זה טוב
אבל זה פרולוג או ממש פרק ראשון? או פרולוג שהוא פרק ראשון?
כלומר, אני מניחה שרואים קצת אחר כך איך נראו החיים שלו לפני הלוטו ולא ישר ממשיכים מהנקודה שהוא זכה, נכון?
אבל זה פרולוג או ממש פרק ראשון? או פרולוג שהוא פרק ראשון?
כלומר, אני מניחה שרואים קצת אחר כך איך נראו החיים שלו לפני הלוטו ולא ישר ממשיכים מהנקודה שהוא זכה, נכון?
כתוב ממש יפה לדעתי
אבל אני כן חושב שיש משפטים שאפשר היה להרחיב מבחינת התוכן גם בעזרת דוגמות קונקרטיות ולא רק בעזרת דימויים כמו שעשית במהלך כל הטקסט (שגם את זה עשית מצוין). למשל המשפט:
"like every other day, he would go through the motions work, eat, sleep".
אפשר למחוק את המשפט "he would go through the motionswork" ופשוט להוסיף עוד דברים שהוא עשה / לתאר מחזוריות כלומר: כמו בכל יום, גם ביום הזה הוא רק אכל, עבד וישן למשל.
או לחילופין אפשר לעשות את ההפך ולמחוק את הדוגמות הקונקרטיות (לאכול ולישון) ולהסביר למשל מה המטרה של זה שהוא עושה הכל אותו הדבר כל יום (בין אם הוא מודע למטרה ובין אם לא). למשל: "like every other day, he would go through the motionswork, as to escape the ___"
כמובן שהדגמתי על משפט אחד אבל זה העקרון...
וזהו בעקרון
מקווה שלקחת את זה כביקורת בונה ולא שלילית כי זה באמת כתוב מאוד טוב לדעתי
ואם הייתי קורא את זה בכריכת ספר, אז כנראה שהייתי קונה את הספר. נשמע ממש מעניין
אבל אני כן חושב שיש משפטים שאפשר היה להרחיב מבחינת התוכן גם בעזרת דוגמות קונקרטיות ולא רק בעזרת דימויים כמו שעשית במהלך כל הטקסט (שגם את זה עשית מצוין). למשל המשפט:
"like every other day, he would go through the motions work, eat, sleep".
אפשר למחוק את המשפט "he would go through the motionswork" ופשוט להוסיף עוד דברים שהוא עשה / לתאר מחזוריות כלומר: כמו בכל יום, גם ביום הזה הוא רק אכל, עבד וישן למשל.
או לחילופין אפשר לעשות את ההפך ולמחוק את הדוגמות הקונקרטיות (לאכול ולישון) ולהסביר למשל מה המטרה של זה שהוא עושה הכל אותו הדבר כל יום (בין אם הוא מודע למטרה ובין אם לא). למשל: "like every other day, he would go through the motionswork, as to escape the ___"
כמובן שהדגמתי על משפט אחד אבל זה העקרון...
וזהו בעקרון
מקווה שלקחת את זה כביקורת בונה ולא שלילית כי זה באמת כתוב מאוד טוב לדעתי
ואם הייתי קורא את זה בכריכת ספר, אז כנראה שהייתי קונה את הספר. נשמע ממש מעניין
אנונימי
זה ממש טוב
לא יודע אנגלית בכלל
נשמע מעניין ממש אבל זה עדיין לא ככ ברור על מה הספר
אני ממש גרוע באנגלית את יכולה לשלוח פה תרגום לעברית?
אנונימי
מאוד אהבתיי!! חח אבל עכשיו אני במתח לראות איך זה ממשיך חח :))
זה כתוב טוב אבל לא ממש מבינים מזה את העלילה
אנונימית
וואוו זה טוב
מגניב הייתי קורא
וואו! זה ממש ממש יפה.
אין לי אפילו לא ביקורת אחת רעה- זה פשוט מדהים מה שכתבת!!!
אין לי אפילו לא ביקורת אחת רעה- זה פשוט מדהים מה שכתבת!!!
חמוד, אבל נראה שאת לא שולטת באנגלית מספיק טוב. המשפטים לפעמים מסורבלים ולא מרגישים טבעיים. הייתי קוראת הרבה יותר באנגלית ואז מנסה שוב.
(אני אומרת את זה בתור מישהי שקוראת הרבה ומבינה הרבה בתחום)