6 תשובות
מה זה לחבד
לכבד יענו נראלי^^
לכי מה יש לך להפסיד? אחד זה לשמח את חברה שלך ושתיים אולי תכירי חברות חדשות על הדרך
תלכי ומקסימום תעזבי אם תרגישי לא בנוח.
שואל השאלה:
^^כן יודעת, אבל לפגוש חברות חדשות זה לא,
אבל אני כן לא אוכל שם ואשתה
וכולם כן
ובכללי לא נעים לי
^^כן יודעת, אבל לפגוש חברות חדשות זה לא,
אבל אני כן לא אוכל שם ואשתה
וכולם כן
ובכללי לא נעים לי
שואל השאלה:
תודה בכל זאת שניסיתם לעזור לי (:
תודה בכל זאת שניסיתם לעזור לי (:
באותו הנושא: