5 תשובות
קצת מוזר. אם הייתי רואה עין כנראה שהייתי עוצרת לקרוא מה כתוב שם אבל ממבט ראשון הייתי חושבת שזה קצת מוזר :)
עדיף לקלוז
זה יפיפה