3 תשובות
שום דבר לא משמין אם אוכלים אותו במידה נכונה. מה שכן, בננה זה פחמימה, אז זה כמו לאכול לחלחם בריא. ולא חסר סוגי שייקים. אני אישית אוהבת תמר, בננה ופקאן על בסיס חלב או בננה ותות על בסיס חלב. ממש טעים.
תכיני אותו על בסיס מים או חלב ביחד עם מים, זה יצא ממש טעים.
את יכולה לשים:
תפוח
אגס
אננס
מנגו
תות
בננה
אפרסק
את האמת, ששייק מאוד בריא אבל יש בו הרבה קלוריות.
נניח ואת שמה אפרסק, תפוח, תותים, ענבים ודובדבנים - כבר הפירות האלה מגיעים למינימום 200, הייתי עדינה.
את מוסיפה כוס חלב? רגיל? כבר עוד איזה 120 קלוריות.
תעשי את השיקולים שלך את, אני הייתי מעדיפה ב300+ קלוריות האלו לקנות טילון.

ובננה לא מאוד מאוד משמינה, בבננה קטנה יש 90-80 קלוריות בערך - בתפוח יש 80.