4 תשובות
אני משתמשת בסירום reflex
והוא טוב
והוא טוב
ארגניה
לה בוטה
מרוקון אויל
קרסטס
לה בוטה
מרוקון אויל
קרסטס
הקיק והאילרונית של ארגניה
אני משתמשת בסרום של reflex
הוא ממש זול וממש טוב בשביל לסרק את השיער בלי לקרוע אותו
הוא ממש זול וממש טוב בשביל לסרק את השיער בלי לקרוע אותו
באותו הנושא: