3 תשובות
ישלחו לך בווצאפ הכל טוב זה בדרך כלל מתחיל בשמונה
שואל השאלה:
כן זה בסדר
רק עכשיו נזכרו להגיד לי שזה מתחיל בשמונה וחא בשבע וחצי
כן זה בסדר
רק עכשיו נזכרו להגיד לי שזה מתחיל בשמונה וחא בשבע וחצי
היי
קודם כל תירגעי תנשמי תשתי מים
דבר שני, תדברי עם המחנכת, היועצת, אם יש לך חיילות בבית ספר שעוזרות בזה, זה נהדר לדבר איתן
קודם כל תירגעי תנשמי תשתי מים
דבר שני, תדברי עם המחנכת, היועצת, אם יש לך חיילות בבית ספר שעוזרות בזה, זה נהדר לדבר איתן