התחברות
הרשמה
יש לי יום המאה היום ועדיין לא צירפו אותי לקבוצת ווצאפט
וזה מתחיל בשעה שבע וחצי.
מה לעשות?
8 בפברואר 2024, 06:51
יום המא"ה
זימונים
יום המאה
חיילים
זום
3 תשובות
מה זה?
A
Adur
שואל השאלה:
יום מיון והתאמה של הצבא
אנונימית
לבקש בפייס קישור
X
XML IE
באותו הנושא:
יש לי יום המאה ולא צירפו אותי עדיין לקבוצת ווצאפ
יש לי יום המ"אה היום ועדיין לא צירפו אותי לקבוצה זה הגיוני??
כבר 7:43 ולא הוסיפו אותי עדיין לקבוצה של יום המאה
אמור להיות לי יום המאה ואמרו לי שמצרפים לקבוצת ווצאפ ב7:20 ולא שלחו לי שום הודעה ולא צירפו אותי אז מה אין לי יום המאה?
למה עדיין לא צירפו אותי לקבוצה בווצפ של יום המאה אמור להיות לי היום
אני אמורה להתחיל ב7:30 זום יום המאה , עדיין לא צירפו אותי לקבוצה או משהו כזה, אין עדיין קישור.. מה לעשות ?
יש לי יום המאה ועדיין לא צירפו אותי לקבוצה זה הגיוני? כבר 7:50!
אם יש לי יום המאה בזום ב7:30 ועכשיו השעה 7:35 ולא צירפו אותי לקבוצה/שלחו לי מייל מה זה אומר?
אני מרגישה פגועה, עשו קבוצה של בנות ולא צירפו אותי ואת חברה שלי כן צירפו
אמור להיות לי יום המאה ועדיין לא שללו לי כלום במייל או צירפו אותי לקבוצה בווצאפ.. מה זה אומר
צירפו אותי ליום הולדת למישהי ורוצים לקנות לה פאקינג טלפון ליום הולדת ולהתחלק בזה...