13 תשובות
שואל השאלה:
שק קמח גם מישהו נמוך יכול לעשות
שק קמח גם מישהו נמוך יכול לעשות
אנונימית
זה לא נכון יש הרבה גבוהים שהם לא דקים ורזים, וגובה זה דבר גברי ומושך בעיניי
אני ממש נמוכה אבל אני כן מעדיפה מישהו 1.70+ כי זה נותן הרגשה מוגנת וזה פשוט יותר מושך בעיניי אבל אולי זה גם תסביך אבא קצת
שואל השאלה:
170+ זה לגיטימי זה גם מתחת לגובה הממוצע של גברים בישראל
אבל בנות מחשיבות מישהו כגבוה רק אם הוא מעל בערך 185
170+ זה לגיטימי זה גם מתחת לגובה הממוצע של גברים בישראל
אבל בנות מחשיבות מישהו כגבוה רק אם הוא מעל בערך 185
אנונימית
שואל השאלה:
1.70 זה ממש סבבה לדעתי!!!!!! זה מבנה גוף יותר רחב
1.70 זה ממש סבבה לדעתי!!!!!! זה מבנה גוף יותר רחב
אנונימית
1.85 זה חלום, אבל 1.70 בשבילי זה מושלם
מה למה? זה גובה ממש סבבה, זה לא נמוך
שואל השאלה:
תלוי ליד מי נמוך
אני אישית 1.50 אז זה לא נמוך לי בכלל
ובדרך כלל לנמוכים יש מבנה גוף יותר רחב ושרירי מגבוהים כי הרגליים שלהם קצרות יותר וגם הידיים אז כל המסת גוף שנבנת יותר קל לראות אותה על נמוכים יותר
תלוי ליד מי נמוך
אני אישית 1.50 אז זה לא נמוך לי בכלל
ובדרך כלל לנמוכים יש מבנה גוף יותר רחב ושרירי מגבוהים כי הרגליים שלהם קצרות יותר וגם הידיים אז כל המסת גוף שנבנת יותר קל לראות אותה על נמוכים יותר
אנונימית
זהו אז גם אני 1.50 בערך אז לי זה ממש סבבה אבל בכללי מי יכולה להבין.
כי אם מישהו ממש מנופח ונמוך הוא נראה קצת כמו סופר מריו אבל אם הוא גבוה זה יותר גברי לדעתי
כי אם מישהו ממש מנופח ונמוך הוא נראה קצת כמו סופר מריו אבל אם הוא גבוה זה יותר גברי לדעתי
שואל השאלה:
לא יודעת,
לפי איך שאני רואה לפחות זה ככה חחח
אבל זה פשוט העדפה אישית שלי (:
לא יודעת,
לפי איך שאני רואה לפחות זה ככה חחח
אבל זה פשוט העדפה אישית שלי (:
אנונימית
אתה יכול לישון בשקט חחח
וואי בהצלחה❤
בכיף אנונימי
באותו הנושא: