5 תשובות
שואל השאלה:
או לא לצאת בכלל כי לא נבראתי עד הסוף ממש אבל אולי אני יקום יותר טוב?
או לא לצאת בכלל כי לא נבראתי עד הסוף ממש אבל אולי אני יקום יותר טוב?
לכי לישון תמיד עוזר, ואולי ביהס להתעדכן עם חברות אני יודעת
שואל השאלה:
אין חברות
אין חברות
אם תרגישי על הבוקר טוב יותר אז תלכי, אם לא אז עדיף להישאר בבית. או אם יש לך כוח ללכת להליכה קצרה וזהו, זו דעתי
בואי אליי יש מטעמים
באותו הנושא: