4 תשובות
מהגוגל
יש לך ביישומים תחליקי בדף בית הכי ימינה או הכי שמאלה
לא באמת מחקת, פשוט הסרת ממסך הבית, אי אפשר למחוק את הapp store, תיכנסי לחיפוש ישומים ותחפשי אותו שם.
שואל השאלה:
תודה הצלחתי
תודה הצלחתי
אנונימית
באותו הנושא: