3 תשובות
זה סבבה לא משהו קשה מדי וזה שזה עם חברות זה מקליל את זה ועושה את זה חוויתי
תצאי, זו לא חוויה שאת עוברת כל יום
מסלולים קשים ואין כלכך תנאים.. מבחינת אוכל, מקלחות וכו אין לך למה לצפות..
זה חוויה, אבל יש שם גם הרבה בעיות הלכתיות
אני לא יצאתי ולא מרגישה שפספסתי יותר מדי