6 תשובות
אחלה אנשים. עושים עבודת קודש
כמובן שיש כאלה קיצוניים וקיצוניות זה לא טוב בשום דבר
כמובן שיש כאלה קיצוניים וקיצוניות זה לא טוב בשום דבר
עצוב שזה מה שאת רוצה בעתיד שלך
אנונימית
שואל השאלה:
בעיני זה מקסים ליישב את הארץ. למה אתה חושב שלא ? אשמח לשמוע :)
בעיני זה מקסים ליישב את הארץ. למה אתה חושב שלא ? אשמח לשמוע :)
האנשים הכי טובים שיש נקודה....מה שחשוב להם זה האמת. הם נותנים העל למען העם והארץ....התקשורת סתם מתסיסה נגדם.
בעייני זה מתיישבים הם מיישבים את הארץ והם אחלה לגמרי
שכל הכבוד להם
באותו הנושא: