5 תשובות
תמיד
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
תודה רבה,מעריכה את זה
כן אם תנסי
שואל השאלה:
למה כנראה שלא?הספקתי כבר ללמוד ואני יודעת את זה פצצה