7 תשובות
אולי הוא פשוט בן אדם ביישן
אם הוא לא מנסה לקצר את השיחה או משהו כזה אז כנראה שהוא פשוט מתבייש
שואל השאלה:
62
תאמת אני לא יודעת עם זה נחשב שהוא מקצר שיחה כי כשאני מדברת איתו ונגיד שואלת מתי יש לו יום הולדת הוא אומר לי אבל לא שואל מתיי יש לי או עם נגיד אני אומרת לו תראה תתעודה הוא מראה לי אבל לא מבקש את שלי
62
תאמת אני לא יודעת עם זה נחשב שהוא מקצר שיחה כי כשאני מדברת איתו ונגיד שואלת מתי יש לו יום הולדת הוא אומר לי אבל לא שואל מתיי יש לי או עם נגיד אני אומרת לו תראה תתעודה הוא מראה לי אבל לא מבקש את שלי
אם הוא מראה לך ומשתף אז זה דיי סבבה
נשמע שהוא פשוט מתבייש
נשמע שהוא פשוט מתבייש
שואל השאלה:
סבבה תודה אל העזרה
סבבה תודה אל העזרה
רוב הסיכויים שאת מוצאת חן בעניו והוא לא יודע מה להגיד
אנונימי
הכי טוב זה פשוט לשאול אותו.
כאילו למה הוא מדבר חלש איתך.
כאילו למה הוא מדבר חלש איתך.
באותו הנושא: