התחברות
הרשמה
מה אתם אומרים על העבודה הזאת?
להיות עובד בחדר אוכל בהייטק.. לעשות פתיחה וסגירה ולהגיש אוכל.. זה מ8 עד 2 בצהריים
7 בפברואר 2024, 15:22
חוות דעת
כתיבה
כתבות
3 תשובות
אחלה של עבודה
ה
הפית הזה
אחלה
ד
דתי בנשמה
כל עבודה מכבדת את בעליה
Ben
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על העבודה הזאת...
מה אתם אומרים כדי ללכת לעבודה הזאת?
יש למישהו את העבודה הזאת בספורט עיוני?
לקבל את העבודה הזאת או לא?
איך העבודה הזאת נשמעת לכם?
אני עובד בסופר כסדרן ירקות ופירות אני ממש שונא את העבודה הזאת איזה אפשרויות עבודה יש ?
איך אומרים באנגלית את העבודה הזאת לזה שמחזיק את הרמקול בצילומים?
להוריד את העגיל בגבה שלי אם מקום העבודה מחייב או לוותר על העבודה הזאת.
מה אתם אומרים על העבודה הזאת? שווה או לא?
מה זה אומר מחסנאית, מה עושים בעבודה הזאת?
בבקשה תעזרו לי בשאלה בהיסטוריה אני חייבת לסיים עם העבודה הזאת מישהו?מתחננת