8 תשובות
פרחים אתה מתכוון?
זה כמו תודה, אין לזה ממש מטרה
אם אתה מגיע ל500 פרחים אתה מקבל תג של עונה בכיר
וזהו בעיקרון
אתה אנונימי זה לא יחשיב^^^
אין מטרה חוץ מלתת למי שעוזר לך על השאלה
שואל השאלה:
אה סבבה
אנונימי
אתה יכול גם לתת..
אנונימית
5 פרחים נותנים גישה לצ'אט הפרטי.

500 פרחים מוסיפים תג חסר משמעות של *עונה בכיר/ה*.

3000 פרחים זה אחד מהתנאים לתפקיד הנאמנות.