7 תשובות
שואל השאלה:
למה??
למה??
אנונימית
שואל השאלה:
יותר בריא או למה?
יותר בריא או למה?
אנונימית
אם אני לא טועה הסויה זה לטבעוניים זה ההבדל הגדול
אנונימי
שואל השאלה:
אה הבנתי ואין הבדל בטעם בין הרגיל לסויה?
אה הבנתי ואין הבדל בטעם בין הרגיל לסויה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי בטעות קניתי את זה במקום הרגיל ואם אין הבדל חוץ מזה שזה טבעוני אז אני לא אחליף..
כי בטעות קניתי את זה במקום הרגיל ואם אין הבדל חוץ מזה שזה טבעוני אז אני לא אחליף..
אנונימית
כנראה לסויה טעם קצת שונה
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודה! :)
סבבה תודה! :)
אנונימית
באותו הנושא: