7 תשובות
שואל השאלה:
למה??
אנונימית
שואל השאלה:
יותר בריא או למה?
אנונימית
אם אני לא טועה הסויה זה לטבעוניים זה ההבדל הגדול
אנונימי
שואל השאלה:
אה הבנתי ואין הבדל בטעם בין הרגיל לסויה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי בטעות קניתי את זה במקום הרגיל ואם אין הבדל חוץ מזה שזה טבעוני אז אני לא אחליף..
אנונימית
כנראה לסויה טעם קצת שונה
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודה! :)
אנונימית