11 תשובות
כן
כן
טעים? תלוי אבל סה"כ נשמע מאוד טעים.
משביע? יחסית.. לפחות עד ארוחת צהריים.
כן
עם עגבניות ומלח מלמעלה
כן נשמע ממש טעים, בתיאבון:)
שואל השאלה:
תודה
זכרו לא לשתות קפה חבר'ה
אנונימי