11 תשובות
כן
כן
טעים? תלוי אבל סה"כ נשמע מאוד טעים.
משביע? יחסית.. לפחות עד ארוחת צהריים.
משביע? יחסית.. לפחות עד ארוחת צהריים.
כן
עם עגבניות ומלח מלמעלה
עם עגבניות ומלח מלמעלה
כן נשמע ממש טעים, בתיאבון:)
שואל השאלה:
תודה
זכרו לא לשתות קפה חבר'ה
תודה
זכרו לא לשתות קפה חבר'ה
אנונימי
כן
באותו הנושא: