90 תשובות
כן
זה תלוי כי חייב שתהיה משיכה
אבל היו מקרים שנמשכתי למישהו שהוא לא הטעם שלי
אבל היו מקרים שנמשכתי למישהו שהוא לא הטעם שלי
תלוי עד כמה. חשוב גם חיצוניות וגם פנימיות. אם תשאלו אותי, לי חשוב יותר האופי אבל בכל זאת, אם אין משיכה פיזית זה פשוט לא ילך
לא, אף בחורה לא תצא עם מישהו מכוער לא משנה כמה אופי מעולה יש לו כי יש דבר כזה שנקרא משיכה לאם מישהו מכוער זה אומר שאין משיכה
אז אף בחורה לא תצא איתו
אז אף בחורה לא תצא איתו
תלוי נורא
לא אשקר, מההתחלה אני נמשכת ליופי.
כלומר אם בעתיד אצא חמועדון או משהו, סביר להניח שאראה דבר ראשון את הבן אדם לפי היופי שלו.
אך אופו זה מה שישאיר אותי - הןא יכול להיות הכי חתיך אבל עם חרא אופי, לא אשאר עם בן אדם כזה.
כך שנגיד ויש לי ידיד ואנחנו בקשר טוב תקופה.
אני מכירה את האופי שלו, אני מכירה את מי שהוא וזה מה שהוא מושך אותי. לכן גם אם לא ממש נמשכת לאיך שהוא נראה, האופי שלו זה מה שיספיק בשבילי.
לא אשקר, מההתחלה אני נמשכת ליופי.
כלומר אם בעתיד אצא חמועדון או משהו, סביר להניח שאראה דבר ראשון את הבן אדם לפי היופי שלו.
אך אופו זה מה שישאיר אותי - הןא יכול להיות הכי חתיך אבל עם חרא אופי, לא אשאר עם בן אדם כזה.
כך שנגיד ויש לי ידיד ואנחנו בקשר טוב תקופה.
אני מכירה את האופי שלו, אני מכירה את מי שהוא וזה מה שהוא מושך אותי. לכן גם אם לא ממש נמשכת לאיך שהוא נראה, האופי שלו זה מה שיספיק בשבילי.
אני עונה בשם כל הבחורות עם החוש ראיה פעיל
אין שום סיבה שמישהי תצא עם מישהו מכוער וכנראה שאם מישהי יוצאת עם מישהו "מכוער" כנראה הוא לא מכוער בעניה אף אחד לא נשים ולא גברים עם חוש ראיה לא היו יוצאים עם מישהו מכוער אין מה לעשות יש דבר כזה שנקרא
מ ש י כ ה
אין שום סיבה שמישהי תצא עם מישהו מכוער וכנראה שאם מישהי יוצאת עם מישהו "מכוער" כנראה הוא לא מכוער בעניה אף אחד לא נשים ולא גברים עם חוש ראיה לא היו יוצאים עם מישהו מכוער אין מה לעשות יש דבר כזה שנקרא
מ ש י כ ה
אם אני אוהבת אותו, ברור.
^ ומה עם אנשים עיוורים? האם פרמטר יופי הוא חובה כדי להתאהב בבן אדם? ממש לא.
אנשים כאן מדברים כאילו נשאר יפים וצעירים לנצח. למה, כשאישתך תזדקן וגם אתה, אז לא תאהב אותה יותר כי היא לא יפה יותר? שטויות
^ ומה עם אנשים עיוורים? האם פרמטר יופי הוא חובה כדי להתאהב בבן אדם? ממש לא.
אנשים כאן מדברים כאילו נשאר יפים וצעירים לנצח. למה, כשאישתך תזדקן וגם אתה, אז לא תאהב אותה יותר כי היא לא יפה יותר? שטויות
לא
יופי זה דבר חשוב
חייב משיכה
יופי זה דבר חשוב
חייב משיכה
לא
אם הוא ממש מכוער ולא הטעם שלי אז לא.
היופי לא בעדיפות ראשונה אבל כן חשוב לי שיראה טוב והטעם שלי.
אבל זה לא פרמטר שמחייב ויכול להיות שאתאהב וארצה לצאת איתו אחרי שאכיר את האופי וזה בעצם יכפה על המראה
אם הוא ממש מכוער ולא הטעם שלי אז לא.
היופי לא בעדיפות ראשונה אבל כן חשוב לי שיראה טוב והטעם שלי.
אבל זה לא פרמטר שמחייב ויכול להיות שאתאהב וארצה לצאת איתו אחרי שאכיר את האופי וזה בעצם יכפה על המראה
תלוי מה זה מכוער בשבילך ובשבילי.
כמובן אם יש לו אופי טוב זה כבר מדהים אבל צריך משיכה מינימלית
כמובן אם יש לו אופי טוב זה כבר מדהים אבל צריך משיכה מינימלית
אנונימית
אם אני אוהב אותו אז כן
אבל אני לא יכולה להיות עם מישהו שאני לא נמשכת אליו
זה בסיסי
אם אתאהב בו אז לא יפריע לי
אבל לא חושבת שזה יקרה
אבל אני לא יכולה להיות עם מישהו שאני לא נמשכת אליו
זה בסיסי
אם אתאהב בו אז לא יפריע לי
אבל לא חושבת שזה יקרה
loud silence
זה בדיוק מה שאני אומר אנשים עיוורים לא קשור אליהם הם מתאהבים באנשים לפני אופי כי אין להם חוש ראיה בשביל לשפוט לפני יופי
אבל לאנשים עם חוש ראיה כמו רוב האנשים בעולם זה הולך
לפי יופי לא משנה כמה תנסו לגרום לזה להיום אולי זה בולשיט
זה שאנשים מזדקנים לא קשור שאנשים מזדקנים לרוב הם נשארים עם אותה בחורה בגלל שהם לא רוצים להיפרד מה יש להם להיפרד הם מבוגרים כבר
זה בדיוק מה שאני אומר אנשים עיוורים לא קשור אליהם הם מתאהבים באנשים לפני אופי כי אין להם חוש ראיה בשביל לשפוט לפני יופי
אבל לאנשים עם חוש ראיה כמו רוב האנשים בעולם זה הולך
לפי יופי לא משנה כמה תנסו לגרום לזה להיום אולי זה בולשיט
זה שאנשים מזדקנים לא קשור שאנשים מזדקנים לרוב הם נשארים עם אותה בחורה בגלל שהם לא רוצים להיפרד מה יש להם להיפרד הם מבוגרים כבר
לא כי אני צריכה גם להמשך אליו
חד משמעית כן.
^^^ אתה חושב שכל האנשים בעולם כשהם זקנים רוצים להיפרד כי הם חושבים שהפרטנר מכוער אבל נשארים כי אין להם מה לחפש מישהו אחר?
זו תפיסת מחשבה טיפשית מאוד וגם לא נכונה.
ואנשים עיוורים זו כן דוגמה טובה, כי יש הרבה עיוורים שלא עיוורים מלידה ובכל אופן מדובר בהאם חייב יופי כדי לאהוב בן אדם והתשובה היא לא.
זו תפיסת מחשבה טיפשית מאוד וגם לא נכונה.
ואנשים עיוורים זו כן דוגמה טובה, כי יש הרבה עיוורים שלא עיוורים מלידה ובכל אופן מדובר בהאם חייב יופי כדי לאהוב בן אדם והתשובה היא לא.
לא
אני צריכה גם להימשך אליו
אני צריכה גם להימשך אליו
אם אני נימשכת אליו כן
יש משיכה?כן
בתור אחת שעשתה את זה בעבר, לא, לא נמשכתי אליו כל כך, לכן אני מעדיפה שלא
תאמת שלא נראלי
אני לא אמשך למישהו שהוא מכוער בעיניי
ומשיכה זה מאוד חשוב
האופי הכי חשוב אבל אם אין טיפת משיכה אז לא
אני לא אמשך למישהו שהוא מכוער בעיניי
ומשיכה זה מאוד חשוב
האופי הכי חשוב אבל אם אין טיפת משיכה אז לא
לא:)
אנונימי
שתי דברים
לא הייתי יוצאת עם מישהו שחושב שהוא מכוער
ואין דבר כזה בן אדם מכוער יש בן אדם שלא משקיע בעצמו
קיצור אם הייתי נמשכת אליו אז כן
לא הייתי יוצאת עם מישהו שחושב שהוא מכוער
ואין דבר כזה בן אדם מכוער יש בן אדם שלא משקיע בעצמו
קיצור אם הייתי נמשכת אליו אז כן
לא כי צריך גם להימשך פיזית אישיות זה חשוב אבל צריך גם משיכה
loud silence
את מוציאה לי מילים מהפה שלא אמרתי אמרתי שאנשים לרוב שהם זקנים אין להם מה לחפש כי הם רגילים למקום הנוח שלהם ושהם מזדקנים אז היופי עם זה אנשים בגילם נהיים מושכים בעיניהם
אנשים עיוורים זאת ממש לא דוגמא טובה כי הם לא רואים בשביל זוגיות טובה ומינית צריך משיכה גם אופי ברור אבל משיכה גם אי אפשר לקיים מערכת יחסים בלי משיכה כאמור יופי
ואנשים עיוורים הם לא משהו שאפשר לתת כדוגמא כי הם לא יכולים לשפוט אנשים לפי יופי
את מוציאה לי מילים מהפה שלא אמרתי אמרתי שאנשים לרוב שהם זקנים אין להם מה לחפש כי הם רגילים למקום הנוח שלהם ושהם מזדקנים אז היופי עם זה אנשים בגילם נהיים מושכים בעיניהם
אנשים עיוורים זאת ממש לא דוגמא טובה כי הם לא רואים בשביל זוגיות טובה ומינית צריך משיכה גם אופי ברור אבל משיכה גם אי אפשר לקיים מערכת יחסים בלי משיכה כאמור יופי
ואנשים עיוורים הם לא משהו שאפשר לתת כדוגמא כי הם לא יכולים לשפוט אנשים לפי יופי
^^^ יש דבר כזה בן אדם מכוער
יש אנשים מכוערים שמשקיעים בעצם מאוד אבל הם עדיין יכולים להיות מכוערים בעיניי מישהו אחר
זה לא קשור ללהשקיע בעצמו תמיד
יש אנשים מכוערים שמשקיעים בעצם מאוד אבל הם עדיין יכולים להיות מכוערים בעיניי מישהו אחר
זה לא קשור ללהשקיע בעצמו תמיד
לא, בשבילי להימשך לבן אדם זה ממש חשוב, זה נכון שלפעמים כשאוהבים מישהו לנו הוא נראה טוב יותר , אבל לא אצא איתו מחתחילה אם הוא מכוער כי לפי דעתי אנשים הם מכוערים רק כי הן לא עובדים על עצמם, לכל אחד יש פוטנציאל להראות טוב
אני לא אצא עם מישהו רק כי הוא חתיך, הוא גם לא צריך להיות סופר סטאר עכשיו, פשוט נאה, נראה טוב
תמיד שואלים אם היו יוצאים עם אופי טוב, כאילו זה לא הדבר הכי בסיסי בבן אדם
אני אזקן עם בעלי כי אני אוהבת אותו לא רק בגלל היופי שלו, גם אני אזקן, זה לא אומר שמישהו מאיתנו יהיה מכוער יותר, הדור של היום פוחד יותר מדיי מלהתבגר ולהראות סימנים של התבגרות
אני לא אצא עם מישהו רק כי הוא חתיך, הוא גם לא צריך להיות סופר סטאר עכשיו, פשוט נאה, נראה טוב
תמיד שואלים אם היו יוצאים עם אופי טוב, כאילו זה לא הדבר הכי בסיסי בבן אדם
אני אזקן עם בעלי כי אני אוהבת אותו לא רק בגלל היופי שלו, גם אני אזקן, זה לא אומר שמישהו מאיתנו יהיה מכוער יותר, הדור של היום פוחד יותר מדיי מלהתבגר ולהראות סימנים של התבגרות
לא
הם לא צריכים יופי, נקודה. משמע = אפשר להתאהב גם ללא הסתכלות על יופי.
זה בדיוק מוכיח את הטענה שאפשר להתאהב גם ללא בסיס של משיכה.
שמעת פעם על ניסוי שהכניסו אנשים לתאים בלי לראות אחד את השני ובדקו כמה מהם יכלו להתאהב? התוצאה הייתה גבוהה הרבה יותר מהצפוי, ואחכ עשו על זה גם תוכניות טלוויזיה כמו love is blind
אני לא אומרת שמשיכה היא לא דבר חשוב, מן הסתם שהיא כן, אני אומרת שאפשר להתאהב גם בלי פרמטר של יופי.
זה בדיוק מוכיח את הטענה שאפשר להתאהב גם ללא בסיס של משיכה.
שמעת פעם על ניסוי שהכניסו אנשים לתאים בלי לראות אחד את השני ובדקו כמה מהם יכלו להתאהב? התוצאה הייתה גבוהה הרבה יותר מהצפוי, ואחכ עשו על זה גם תוכניות טלוויזיה כמו love is blind
אני לא אומרת שמשיכה היא לא דבר חשוב, מן הסתם שהיא כן, אני אומרת שאפשר להתאהב גם בלי פרמטר של יופי.
אין דבר כזה מכוער יש מישהו שהוא לא הטעם שלי אז לא הייתי יוצאת עם מישהו שהוא לא הטעם שלי חיצונית, שניהם חשובים
^^^לא שאלו אם אפשר להתאהב שאלו אם היית יוצאת עם מכוער עם אופי טוב
ואי אפשר להיות למשך זמן עם בן אדם שאת אוהבת רק את האופי שלו
ואי אפשר להיות למשך זמן עם בן אדם שאת אוהבת רק את האופי שלו
לעולם לא
אנונימית
^^ נכנסו לדיון אחר, על השאלה כבר עניתי.
ואם התאהבת באופי זה גם ישפיע על איך שהאדם נראה בעינייך, אז אוטומטית תאהבי את המראה החיצוני שלו.
לעומת זאת אם האדם רק יפה והאופי שלו מזעזע הסיכויים שמערכת יחסים כזו תצליח על בסיס יופי בלבד היא נמוכה.
ואם התאהבת באופי זה גם ישפיע על איך שהאדם נראה בעינייך, אז אוטומטית תאהבי את המראה החיצוני שלו.
לעומת זאת אם האדם רק יפה והאופי שלו מזעזע הסיכויים שמערכת יחסים כזו תצליח על בסיס יופי בלבד היא נמוכה.
לא סורי אני לא מתייפפת כמו שאר התגובות כאן
אי אפשר בלי משיכה
אי אפשר בלי משיכה
אם אני לא נמשכת אליו אז לא, לא משנה כמה הוא מקסים
ברור שכן וכבר קרה לי
לא אוהבת בנים עם יופי טוב אבל חרא אופי
לא אוהבת בנים עם יופי טוב אבל חרא אופי
אנונימית
nahhh אם הייתי מדברת עם מישהו בלי לדעת איך הוא נראה ואז מגלה שהוא מכוער תחת אני לא אצא איתו
יופי זה בעיניי המתבונן אז יכול להיות שכן
לא
כן כי סטייל, תסרוקת, אפילו להתחיל להתאמן הכל אפשר לשנות אבל אופי זה מאוד קשה לשנות ואם האופי טןב זה מקסים
כן, בסוף גם אם האופי טוב אני אמשך אליו למרות שהוא מכוער
תלוי עד כמה אבל בעיקרון כן
כן
לכל מי שאומרים שחייב משיכה
אני מסכימה שכדי לצאת עם מישהו חייב משיכה,
אבל כשמתאהבים בבן אדם באמת, אז אוטומטית אנחנו נמשך אליו
אני מסכימה שכדי לצאת עם מישהו חייב משיכה,
אבל כשמתאהבים בבן אדם באמת, אז אוטומטית אנחנו נמשך אליו
זה תלוי אם אתה מכוער ממשהו מולד נגיד עיוות בגוף כמו ''חזה סנדלרים'' (יש לי כזה)
אז יש לך סיכוי, אתה יכול להתאמן, ולהשתפר,
אבל אן אתה מכוער ומוזנח מעצלנות נגיד, שמן/רזה כי אין לך כוח להתאמן ולהשקיע בעצמיך אז סביר להניח שנדפקת.
אז יש לך סיכוי, אתה יכול להתאמן, ולהשתפר,
אבל אן אתה מכוער ומוזנח מעצלנות נגיד, שמן/רזה כי אין לך כוח להתאמן ולהשקיע בעצמיך אז סביר להניח שנדפקת.
אם הוא גבוהה
לא כל כך
לא סורי אני נמשכת לחיצוניות
אם אני מאוהבת במישהו בעיניי הוא לא מכוער.
לא נראה לי מישהו היה רוצה להיות במערכת יחסים עם בן אדם שחושב שהוא מכוער.
לא נראה לי מישהו היה רוצה להיות במערכת יחסים עם בן אדם שחושב שהוא מכוער.
לא
100% כן
תלוי
אנונימית
כן יותר חשוב האופי מאשר הנראות של הבן אדם
אל תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו!
אל תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו!
אם אני לא נמשכת אליו אז לא
מה שכן יש מקרים שהאופי וההתנהגות משפיעים על המשיכה
מה שכן יש מקרים שהאופי וההתנהגות משפיעים על המשיכה
תלוי כמה מכוער זה מכוער
דיי אם השאלות האלה תעבוד על עצמך ותשתפר וזהו ותאמין בעצמך
אופי מושך*
כן
אבל תלוי עד כמה מכוער כי דיברתי פעם עם כאלה שלא נראו ממש טוב אבל עם אופי ממש מושך שגרם לי לחשוב שהם גם נראים טוב
כן
אבל תלוי עד כמה מכוער כי דיברתי פעם עם כאלה שלא נראו ממש טוב אבל עם אופי ממש מושך שגרם לי לחשוב שהם גם נראים טוב
כן
זה תלוי
לא, חשוב לי שתהיה משיכה פיזית
כן למה לא
גם אין באמת אדם מכוער, זה הכל טעם
אם אני לא נמשכת אליו אז לא
כמובן שאני אתן לזה צאנס אבל אי אפשר להכריח משיכה
כמובן שאני אתן לזה צאנס אבל אי אפשר להכריח משיכה
אמאל'ה זה משהו שאני בדיוק עוברת
כן מניסיון שלי כל ה"חתיכים" שדיברתי איתם בסוף פסלתי בגלל האופי כי לא התחברתי לאופי אז אני יכולה להגיד שלא אבל בתכלס כן
אם אני לא נמשכת אליו לא אצא איתו
מכוער או לא
מכוער או לא
אני לסבית אבל כן
אם יש לי משיכה אז כן אבל בדרך כלל לא יהיה משיכה אם אני חושבת שהבנאדם מכוער אבל קורה לי מלא מפורסמים שאני נמשכת עליהם ואני לא חושבת שהם מכוערים אבל חברות שלי כן
לא
תלוי כמה מכוער
אם הוא מושך אז כן
תלוי כמה מכוער וכן
כן
תלוי מה זה מכוער. יש אנשים שלא נחשבים "חתיכים" אבל אני מתה על הקול שלהם, ועל מי שהם, וזה גורם לי להימשך אליהם בטירוף. אני אחת כזאת שמאוד נמשכת לקול ואופי. כמובן שאם אתה גם הטעם שלי חיצונית זה לא יזיק, לפחות בפעמים הראשונות שניפגש, אבל אופי יכול ממש לעשות את ההבדל בשבילי בין מישהו שאני מטורפת עליו, לבין מישהו שכבר לא באלי עליו.
אני גם חתיך וגם עם אופי טוב
אני לא הומו ולא בת, נקסט
כן
אם הוא מכוער מבחינתי אז לא. אם הוא מכוער בעיני הסביבה או בעינך ובבעיניי לא אז כן
כן כי אז הוא יראה לי מושך
כן
אני נמשכת לכל אדם אפשרי
ברור , יופי זה דבר שהולך עם השנים אבל אופי נשאר לנצח
אין דבר כזה מכוער
כל עוד המראה לא נשברה אתה חתיך
וקודם כל אופי
כל עוד המראה לא נשברה אתה חתיך
וקודם כל אופי
זה תלוי כמה מכוער