6 תשובות
אני גם ככה זה נקרא להיות introvert
אנונימית
אני מקנא בך.
להיות לבד הופך באיזשהו שלב להתמכרות
לשום בן אדם מטיבעו לא כיף להיות לבד
את לא היחידה
אני פשוט אוהבת להיות בבועה שלי ולהכין את עצמי לעתיד כי בסופו של דבר יהיו חלקים בחיים שאהיה לבד וככה אהיה מוכנה לזה גם ופשוט מתעסקת בעצמי ופחות בחברה שלי וזה עושה לי יותר טוב ככה וככה אני למדתי מהטעויות שלי בעבר שצריך קודם כל לשים את עצמי ואז את הסביבה שלי
גם כמוך, יש לי 2 חברות אפילו 1 שאני מסתובבת איתה וביום יום אני לבד לא אשקר לך שהייתי עם הרבה יותר חברות הרגשתי הרבה יותר לבד ובודדה מאשר שאני לבד
יש מה שנקרא " מוחצן" ו"מופנם" באנגלית introvert ו-extrovert
(מקווה שכתבתי נכון...)
מוחצנים הם טיפוסים של אנשים שנוהגים יותר להסתובב בקרבת אנשים
הרבה יותר אנרגטיים ליד אנשים מאשר לבד
מופנמים זה בדיוק הפוך...
וכע זה בסדר, כנל חחח
תאמת בעיניי זה גם מאוד חכם כי בסופו של דבר אנשים באים והולכים
ואתה צריך להיות החבר הכי טוב של עצמך
אז זה לא רק את ובסופו של יום מה זה משנה העיקר שאת נהנית:)