4 תשובות
שואל השאלה:
אני בן ותודה, זה בדיוק מה שחשבתי באופצייה השנייה, שגם אם מדובר למעשה באיזשהי קירבה אז באמת לא צריך לעשות מזה סיפור
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו לא גייז, כולה חברים ממש טובים
אנונימי
שואל השאלה:
וכן, רק אתמול למעשה גיליתי על זה וזה באמת הרגיש לי קריפ בגלל שהקשר ביני לבין החבר למעשה זה קשר הדדי ותומך וחברי ברמה ממש מצוינת וזה בדיוק אותו דבר כמו הקשר בינו לבין חברים שלו שהם גם נפגשים (כשנחשפתי לגילוי הזה - הרגשתי שזה מלחיץ אותי אבל פתאום זה קצת הטריד - כאילו, אני והוא סוג של התקרבנו כמה פעמים בזמן האחרון אבל לקבל את הגילוי זה מעורר מחשבות) ואני מדגיש שלא יצא לנו להיפגש ואוליי זה יקרה יום אחד והחברים שלי ושלו זה גם חברים שהייתי איתם בחטיבה וחלק גם ביסודי ובחטיבה, אבל הקשר בחברים המשותפים של ההורים שלו ושלי זה בטח קשר של עניינים אישיים ופרטיים כמו משפחה במקרה כאן מה שמעיד על קרבה מסוימת. - אז פשוט אני אבליג, כאילו הוא יודע לגבי זה ממזמן אבל אני פשוט לא אגיד וסוג של אקבל את זה, אני גם בטוח שהוא שם לב לחברים משותפים אבל הוא פשוט הבליג וסוג של קיבל את זה - כאילו זאת המציאות וככה היא תהיה (ואני והחבר רק ב- י"ב אז עדיין יצא לי ולו לשמור על קשר אבל רק בדרך אחרת).
אנונימי
אה אתם גייז?
אנונימי