4 תשובות
פעם הבאה תעשי יותר מאמץ ותשיגי יותר טוב
זה ציון מעולה, וגם אם זה היה ציון גרוע אין מה להתרגש מזה, כל עוד זה לא הבגרות זה לא צריך לעניין אותך עד כדי כך
הייתי בוכה ומסיימת את החיים באותו רגע
זה ציון ממש טוב ללשון. ועוד כשהיה 30 שאלות.
זה לא ציון גרוע בכלל.
אני גם מאינה שתשתפרי ובטח יש עוד מבחנים לחפות( לא יודעת איך כותבים) על הציון הזה.