6 תשובות
שואל השאלה:
פליז אל תגידו לי להתמודד, התמודדות אני אעשה בעבודה ראשונה אמיתית שלי עכשיו זה לא משהו רציני
אנונימית
לגיטימי לבקש אבל עדיף שלא
בכל זאת יום ראשון...
אני באופן אישי לא הייתי הולכת לעבודה שהנסיעה מהבית יותר משעה. זה באמת משחיר, השאלה מבחינת תנאים / שכר / זכויות שאת מקבלת. משתלם לך?
יכולה לשאול את המנהלת אם יש עוד שעות של משמרת
כן את יכולה לנסות לבקש לצאת מוקדם
עבדתי ככה לפני הצבא. לגבי האם לגיטימי לבקש מהמנהלת לצאת מוקדם- בעולם של העבודה, לא.
יש שעות עבודה ויש חוזה העסקה שאת חותמת עליו, הם צריכים עובדים שיעבדו את ה8 שעות הנדרשות כי הם צריכים שהעבודה תעשה, אם את לא יכולה לעבוד את ה8 שעות האלו לא משתלם להם להעסיק אותך

ואגב - כל עבודה היא רצינית גם אם מבחינתך זאת עבודת מינימום רק כדי לעשות קצת כסף
גם העבודה שאני עשיתי היה בשכר מינימום כדי לחסוך לפני הצבא, זאת עבודה רצינית לכל דבר
שואל השאלה:
^ לא אמרו לי מה השעות זה הקטע. הכוח אדם אמר לי עד 4 ובמקום אמרו בודקים בודקים ובסוף זה 4 וחצי לא חתמתי על כלום
אנונימית