4 תשובות
זה יכול לעצבן מדינות רבות ולהתפתח למלחמה, חוץ מזה זה גם עלול לפגוע במצרים, לבנון, סוריה, ירדן.
כי יש לנו פצצת אטום לזרוק בחזרה. וגם זה מסובך. נניח צ.קוריאה זורקים עלינו אטום אז ארצות הברית משתמשת עליהם באטום אז סין משתמשים על ארה"ב אז אנגליה משתמשים על סין אז רוסיה משתמשים על אנגליה אז צרפת משתמשים על רוסיה אז ארצות הברית משתמשת על רוסיה וככה נכחדת האנושות
כי אז לנו עשו genocide
אה וגם ארהב יתחרפנו
אה וגם ארהב יתחרפנו
זה אלו שאוהבים את מי שלידנו, אם הם יזרקו עלינו יפוצצו גם אותם
באותו הנושא: