2 תשובות
רת יכולה ללכת למספרה או לגזור בבית ולשלוח לזכרון מנחם בדואר
אני זוכרת שהלכתי עם אמא שלי לכזה בית חולים נראלי ואמרתי להם שאני רוצה לתרום את זה