6 תשובות
^אני יכולה לשאול אותך שאלה בפרטי בקשר לזה?
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה רבהה<3
תודהה רבהה<3
אנונימית
תקשיבי יכול להיות שלא תתחברי וזה ממש בסדר. אל תרגישי שאת מוכרחה להישאר אצלה רק בגלל שכבר הלכת למפגש ראשון. אבל כן תבואי עם ראש פתוח ותראי מה יש לה להגיד, יכול להיות שהיא תתאים לך יותר ממה שאת חושבת :) לדעתי תתני לזה צאנס ותראי מה קורה אחרי 2-3 מפגשים
שואל השאלה:
את מי?
את מי?
אנונימית
אם אותי אז בטח
אותך אנונימית
שלחי לי הודעה פליז
שלחי לי הודעה פליז
באותו הנושא: