13 תשובות
את לא סתומה זה לא קשור אחד לשני, אולי את צריכה יותר לנוח ולחיות בצורה בריאה
תסדרי לך סדר יום בריא אני בטוחה שזה ישפר את זה
שואל השאלה:
זה כן כי פספסתי ככה שני שיעורים גם היום וגם אתמול
אנונימית
קרה משהו לאחרונה?
אז מה זה לא אומר כלום וזה בסדר גמור את לא מלאך או רובוט
זה אולי קשור למשהו אישי יותר? קרה לך משהו בתקופה האחרונה שגורם לזה?
קודם כל להפסיק לדבר אל עצמך ככה, למה מגיע לך הדיבור הזה?
את לא סתומה.

תקציבי לעצמך זמן לשינה.
אני יודעת מניסיון כמה קשה זה לישון מוקדם אבל תקציבי לעצמך נגיד "כל יום אלך לישון ב10 וחצי".
ב10 תכבי לעצמך את המחשב, שימי את הטלפון בצד, תשתי חלב חם ושימי לך מוזיקה שקטה.
שימי את הטלפון על מצב טיסה או משהו כך שחא משלחו אלייך הודעות שיפריעו לך לישון.
שימי הרבה שעונים ואולי אפילו תעזרי בהורים שלך כדי שיעירו אותך.
שואל השאלה:
כנראה היו חסרות לי שעות שינה כי יום שישי הלכתי לישון בארבע בטעות .-.
אבל מה זה קשור אני אמורה ללמוד כמו שצריך ואני לא מתעסקת בכלל בלימודים כי אין לי כבר כוח לזה.

יש לי עכשיו איזה 2-3 עבודות להכין ואני צריכה גם ללכת לספרייה.טוב אני אשב בבית להכין עבודה אחת ואז אני אצא תכף לעבודה ובערב אני אלך לספרייה

אני פשוט שונאת את עצמי ממש ממש


^ לא עוזר ללכת לישון בעשר וחצי אני אירדם רק בשתיים עשרה בכל מקרה.
ותבינו הערתי את עצמי בשש אבל חזרתי לישון למרות שהשיעור בשמונה
אנונימית
סידור שעות שינה זה דבר שלוקח זמן כמובן
אבל תכווני ללכת לישון בשעה בה את רוצה ושוב, תרחיקי מעצמך מסכים כי זה מה דמשאיר אותך ערה אני משערת - הטלפון, הטלוויזיה.
כשאת קמה, תהי טיפה בטלפון, אפילו תראי איזו סדרה כדי שתתעוררי לגמרי (זה מה שעוזר לי בכל אופן) קחי לך 20 דקות להתאפס, לקום ולהתחיל להתארגן.
שואל השאלה:
זה מאוד גרוע שפספסתי?
אנונימית
מה פספסת?
שואל השאלה:
שיעור בקורס
אנונימית
זה לא טוב להפסיד באופן כללי שיעור
אבל אם יש לך איכשהו להשלים זה יהיה מעולה..
בכל מקרה בחד פעמי, אל תענישי את עצמך על זה - פעם הבאה תנסי להספיק.
שואל השאלה:
יש הקלטות

אני חייבת להעניש את עצמי כי זאת הדרך היחידה ללמוד
אנונימית