9 תשובות
אממ. ממש תלוי. לא כל המתנחלים אותו דבר אז אני לא יכולה להכליל ולומר אם כן או לא
^כן. זה כמו לאמר אתם אוהבים את המפונים? אני לא מכירה אותם
את רובם אני שונא
כן. בלעדיהם המדינה שלנו הייתה פיצית! בקושי היינו מחזיקים בשטח. הם עושים מיצווה גדולה ומסכנים את חייהם מרוב אהבה לאדמה הזטת, לארץ הזאת, לעם הזה.
כןן
לא. ישראל נתנה לפלסטינים שטחים בשביל לקדם שלום ובכל זאת אנשים בונים שם התנחלויות!
כן...
כאילו... אין לי בעיה איתם....
כן, אם לא הם מה היינו? כנראה שכבר ממזמן הייתה שם השתלטות ערבית... ברוך ה' יש את המתנחלים שליחי ה':)