3 תשובות
שאמא שלך תכתוב
זה יראה יותר אחראי אם את תכתבי לו
אבל אם את מרגישה ממש לא טוב עדיף שתגידי לאמא שלך
אבל אם את מרגישה ממש לא טוב עדיף שתגידי לאמא שלך
שאמא תכתוב
באותו הנושא: