14 תשובות
קנייה בעיקר
אני אוהב את קנדריק אבל הוא מקום רביעי אצלי באמנים אהובים
(אמינם בחיים לא משתווה לקנדריק)
אני אוהב את קנדריק אבל הוא מקום רביעי אצלי באמנים אהובים
(אמינם בחיים לא משתווה לקנדריק)
טראוויס נראה לי
אנונימית
שואל השאלה:
איך טראוויס חחחחח מבחינת כתיבה הוא לא קרוב בכלל
איך טראוויס חחחחח מבחינת כתיבה הוא לא קרוב בכלל
אנונימי
nahh travis on top
אני מת על טראוויס והוא האהוב עליי אבל הרוב לא ישוו אותו לקנדריק כי קנדריק נחשב יותר איכותי"
וטראוויס יותר הייפ למרות שאחרי אסטרו נכנסו לשירים שלו יותר משמעות כמו שהיה ברודאו
כמו כן לדעתי לטראוויס יש את שלושת האלבומים היותר טובים של העשור
1. רודאו
2. אסטרוורד
3. יוטופיה
וטראוויס יותר הייפ למרות שאחרי אסטרו נכנסו לשירים שלו יותר משמעות כמו שהיה ברודאו
כמו כן לדעתי לטראוויס יש את שלושת האלבומים היותר טובים של העשור
1. רודאו
2. אסטרוורד
3. יוטופיה
באמת שרודאו זה האלבום הכי טוב אי פעם
בלי קשר, ממש עשו לטאוויס עוול בגראמיז אתמול
מי זה בכלל קילר מייק, אם כבר מטרו היה אמור לקחת
בלי קשר, ממש עשו לטאוויס עוול בגראמיז אתמול
מי זה בכלל קילר מייק, אם כבר מטרו היה אמור לקחת
פשוט ביזיון מקום אחרון בהשמעות ומקום אחרון בהשערות של מי יזכה
נראה לי הוא מצץ לשופטים לפני
נראה לי הוא מצץ לשופטים לפני
הליצנים האלה הביאו לו בכוח 3 פרסים איך הוא זכה על rich flex אני חא יודע
גם לי נראה
גם באסטרוורלד קיפחו אותו
גם באסטרוורלד קיפחו אותו
באסטרו זה היה יותר הזוי בעיניי
אסטרו יותר טוב מיוטופיה וזה אלבום הרבה יותר מרגש בעיניי
אסטרו יותר טוב מיוטופיה וזה אלבום הרבה יותר מרגש בעיניי
גם לדעתי אסטרו לוקח את יוטופיה
mf doom חד משמעית יותר טוב מקנדריק
קנייה בדרך כלל
מבחינתי אפשר להשוות אותו לכל האגדות כמו ג'יי זי, נאס, טופאק, ביגי וכו', אבל בדור האחרון אני מרגיש שלהרבה אנשים יש נטייה להשוות אותו לג'יי קול, כי שניהם הליריסיסטים הטובים של זמנו. למרות שאני שומע ואוהב את קול, אני חושב שקנדריק לוקח בהרבה.
באותו הנושא: