7 תשובות
כן, אבל רק שתדעי שלא כל מה שאת רוצה זה מה שטוב לך
ה' יודע יותר טוב ממנו מה צריך
ובשבילה זה תבקשי שזה יהיה לטובה ולברכה בעזרת ה'
ה' יודע יותר טוב ממנו מה צריך
ובשבילה זה תבקשי שזה יהיה לטובה ולברכה בעזרת ה'
שואל השאלה:
לפני שאני שומעת אני צריכה להגיד מה אני רוצה?
לפני שאני שומעת אני צריכה להגיד מה אני רוצה?
אנונימית
לא דווקא
אבל ברור שאם תגידי זה יותר טוב
אבל ברור שאם תגידי זה יותר טוב
תשמעי כל יום 15 דקות ותבקשי מהשם בפה: זכות השמיעה בקו הישועות אני מבקשת ממך יתברך ... (ומה שאת רוצה)
אני בן תורה שעוזר לכולם. יכולים לפנות אלי ולהיעזר.
אני בן תורה שעוזר לכולם. יכולים לפנות אלי ולהיעזר.
כן אך יש לזכור שהשם ישלח לך את החברים שטובים לך
אנונימי
זה מאוד תלוי, אם תתני לי 500 שקל אני יתפלל עליך ותראי שזה יעזור
אני אתפלל עליך בחינם לשם שמים (אם תתני לי שם ושם האמא)
אנונימי
באותו הנושא: