2 תשובות
כותבת לך גם בתור תלמידת י"א
שמעי, ציון זה רק מספר. אם זה חשוב לך, את תדאגי להשתפר להבא וגם אולי יש מועד ב.
יאללה אני מאמינה בך
כנסי למשוב ותראי את הציון ובמקרה הכי גרוע תשתפרי