4 תשובות
שואל השאלה:
^^
אין במלאי וגם לא ב ksp.
^^
אין במלאי וגם לא ב ksp.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני רוצה פרו מקס , ו 15/14 זה חד היקרים.
אבל אני רוצה פרו מקס , ו 15/14 זה חד היקרים.
אנונימית
בכל מקום זה זול לך לאידיגיטל
תקנה 13/14/15. ה13 כבר ירד במחיר
חבל להשקיע במכשיר של מעל שני דגמים אחורה.
חבל להשקיע במכשיר של מעל שני דגמים אחורה.
באותו הנושא: