6 תשובות
לרסס אותו על השיער טוב טוב
ואז לעשות מחליק
ואז לעשות מחליק
שואל השאלה:
צריך לחכות שיתייבש?
צריך לחכות שיתייבש?
אנונימית
אני ממליצה קודם לשים קצת ספריי על היד איזה שני שפריצים לכל סקשן ואז לפזר על השיער ככה זה מבזבז פחות חומר כי זה גם יקר
תשפרצי על כל השיער טוב ואז תעשי מחליק בהצלחהה
שואל השאלה:
תודה רבה לשתיכן!
תודה רבה לשתיכן!
אנונימית
תרססי תחכי כמה שניות ואז תחליקי
באותו הנושא: