4 תשובות
תכתבי שזה טעות
כמו שאת מוחקת הודעה רגילה נראה לי
לא אבל קרה לי מלא ובטוחה שגם לה אם אין בניכן קשר היא תבין שזה בטעות ותמשיך ביום שלה אין צורך להגיד שזה בטעות
אנונימית
כמו שמוחקים הודעה רגילה
באותו הנושא: