6 תשובות
אני כבר שלושה ימים :(
חצי מהבית ספר שלי
אנונימית
אני אישית בסדר
אני כבר 9 ימים.
ברוך הוא וברוך שמו.
ברוך הוא וברוך שמו.
כן
כבר שבוע אם לא יותר
כבר שבוע אם לא יותר
אני כבר מרגיש יותר טוב ברוך השם אחרי שבועיים של שפעת.
באותו הנושא: