9 תשובות
ומצד שני הבן אדם שפיטרו כרגע איבד את הפנסייה שלו, את הקביעות שלו, את המשכורת שהמענקי מילואים לא קרובים ללכסות. סליחה אבל חייהם של החיילים יותר חשובים
אנונימית
הבעיה שהמדינה לא דואגת^
אנונימית
שואל השאלה:
כמו שכבר אמרתי זה באמת החשש שלי ועל זה צריך לכעוס אם זה יקרה אבל אני מסכים עם הצעד הזה למרות שזה עלול לבוא לרעתי כי גם ככה למעסיקים היום קשה(גם לעובדים אבל למעסיקים קצת יותר) וזה הפיתרון הכי טוב בשבילם כי מספיק כבר קרסו עסקים של מילואימניקים,לא צריך להקריס עוד עסקים
כמו שכבר אמרתי זה באמת החשש שלי ועל זה צריך לכעוס אם זה יקרה אבל אני מסכים עם הצעד הזה למרות שזה עלול לבוא לרעתי כי גם ככה למעסיקים היום קשה(גם לעובדים אבל למעסיקים קצת יותר) וזה הפיתרון הכי טוב בשבילם כי מספיק כבר קרסו עסקים של מילואימניקים,לא צריך להקריס עוד עסקים
אנונימי
בלעדיהם לא היה לנו מדינה הם מגנים עלינו
שואל השאלה:
אני יודע ומסכים אבל קראת את מה שכתבתי אחרי השאלה?
אני יודע ומסכים אבל קראת את מה שכתבתי אחרי השאלה?
אנונימי
מסכים איתך
שואל השאלה:
אם קראת כל מה שרשמתי היית יכולה להבין שאני יודע פחות או יותר מה המשכורות במילואים(לפחות המשכורת שלי),העניין הוא שאם יוצאים מהמחשבה הקצת אגואיסטית שאנחנו המילואימניקים הכי חשובים וכל העולם סובב סביבנו מבינים שאיפושהו שם יש מנהל שמפסיד על זה שאתה לא נמצא בעבודה,אולי הוא לא משלם על זה אבל אם התפקיד שלך חיוני לעסק/חברה יוצא מצב שהוא נדפק עם משבצת חסרה שמישהו צריך למלא,ממה שהבנתי המצב הוא כזה שהרבה אנשים במילואים ויש תפקידים שצריך למלא מה שאומר שיש יותר ביקוש לעובדים ופחות היצע ובמצב כזה מאוד קשה למצוא עובד טוב שיסכים לבוא לתקופה מסוימת שהוא לא יודע כמה היא ויפטרו אותו כשהבן אדם שהוא מחליף יחזור,בקיצור ועם כמה שקשה לשמוע את זה אין פה אופציה יותר טובה מאשר לפטר את המילואימניקים
אם אין לכם כוח לקרוא כל מה שכתבתי פשוט תנסו להסתכל על המצב מעיניים של מעסיק ולהבין למה זה הדבר הכי הגיוני לעשות כרגע(לפחות מהצד שלהם בלי קשר למדינה)
אם קראת כל מה שרשמתי היית יכולה להבין שאני יודע פחות או יותר מה המשכורות במילואים(לפחות המשכורת שלי),העניין הוא שאם יוצאים מהמחשבה הקצת אגואיסטית שאנחנו המילואימניקים הכי חשובים וכל העולם סובב סביבנו מבינים שאיפושהו שם יש מנהל שמפסיד על זה שאתה לא נמצא בעבודה,אולי הוא לא משלם על זה אבל אם התפקיד שלך חיוני לעסק/חברה יוצא מצב שהוא נדפק עם משבצת חסרה שמישהו צריך למלא,ממה שהבנתי המצב הוא כזה שהרבה אנשים במילואים ויש תפקידים שצריך למלא מה שאומר שיש יותר ביקוש לעובדים ופחות היצע ובמצב כזה מאוד קשה למצוא עובד טוב שיסכים לבוא לתקופה מסוימת שהוא לא יודע כמה היא ויפטרו אותו כשהבן אדם שהוא מחליף יחזור,בקיצור ועם כמה שקשה לשמוע את זה אין פה אופציה יותר טובה מאשר לפטר את המילואימניקים
אם אין לכם כוח לקרוא כל מה שכתבתי פשוט תנסו להסתכל על המצב מעיניים של מעסיק ולהבין למה זה הדבר הכי הגיוני לעשות כרגע(לפחות מהצד שלהם בלי קשר למדינה)
אנונימי
שואל השאלה:
זה למה אמרתי שהמדינה צריכה לדאוג להם ביום שאחרי אבל אי אפשר לצפות מעסקים שפשוט ינסו להסתדר בלי עובדים,אני יודע למשל שהבוס שלי אחרי הרבה מאמצים סוף סוף הצליח להביא מספיק עובדים שיחליפו אותי ועוד כמה עובדים שגויסו למילואים,כמובן שאם חלילה אני אפוטר אני לא אכעס עליו כי אני לגמרי מבין אותו וזה בעצם מה שאני אומר,זה צעד שחייב לקרות כדי שבעלי העסקים יוכלו להמשיך להתפרנס,מה שכן אני מקווה שהמדינה תדאג לי אם חס וחלילה יקרה מה שאמרתי מקודם
זה למה אמרתי שהמדינה צריכה לדאוג להם ביום שאחרי אבל אי אפשר לצפות מעסקים שפשוט ינסו להסתדר בלי עובדים,אני יודע למשל שהבוס שלי אחרי הרבה מאמצים סוף סוף הצליח להביא מספיק עובדים שיחליפו אותי ועוד כמה עובדים שגויסו למילואים,כמובן שאם חלילה אני אפוטר אני לא אכעס עליו כי אני לגמרי מבין אותו וזה בעצם מה שאני אומר,זה צעד שחייב לקרות כדי שבעלי העסקים יוכלו להמשיך להתפרנס,מה שכן אני מקווה שהמדינה תדאג לי אם חס וחלילה יקרה מה שאמרתי מקודם
אנונימי
משכורת של חייל של מילואים שלא עובד היא 300 שקל ליום
משכורת לחייל שעבד לפני זה שווה ערך למשכורת מילואים ברגע שמפטרים אותו הלכה המשכורת .
משכורת לחייל שעבד לפני זה שווה ערך למשכורת מילואים ברגע שמפטרים אותו הלכה המשכורת .