7 תשובות
יאללה לכי על זה למה לא?
שואל השאלה:
לא יודעתת
יש לי דפיקות לב כבר איזה רבע שעה חחח
לא יודעת למה אני לחוצה כל כך
אנונימית
זה חמוד שאת לחוצה. תגידי לו שאת פנוייה. זה הגיוני שתילחצי ממשהו כזה אבל הכל טוב, זה חבר שלך, בטוח תהנו
תכתבי לו ברור
שואל השאלה:
בכללי אני די מפחדת כזה להיות רק עם עוד מישהו אחד, אני תמיד מעדיפה שלהיות שלושה אנשים ביחד שלא יהיו שתיקות מביכות כאלה כי הן ממש מלחיצות אותי
אנונימית
תהי משוחררת תהני ואל תסנני יותר מדי כי הוא יתחרט בהצלחה תהני
לכי על זה
לפי איך שזה נשמע את בקטע שלו רצח ואת גם אמרת את זה
תעדכני ובהצלחה❤