5 תשובות
זה מלון טוב והכל אבל אין צוות בידור
יואו גם אני נוסעת לאותו מלון אולי ניפגש כיאלו אני נוסעת מחר!
מלון פצצה! ממש אהבתי אותו וכן יש שם המון פעילויות לילדים
מלון ממש טוב
מלון מעולה!