5 תשובות
כי החברה נסגרת לא יהיה יותר עדיקה
שואל השאלה:
מה??????
למה ממתי מה קרה?
מה??????
למה ממתי מה קרה?
אנונימית
פשטו רגל
גם החנויות בקניונים נסגרות לא רק האתר
מבאס
גם החנויות בקניונים נסגרות לא רק האתר
מבאס
סוגרים את עדיקה למשל בקריון היה חנות של עדיקה וסגרו זהו אין יותר
האתר מחליף משהו כנראה שעוד מעט יחזור, ויש עדיין שתי חנויות
באותו הנושא: