4 תשובות
ביס
הם אותו הדבר זה אותו אוכל
הייתי בוי אי פי ביס פלאנט וזה ממש טוב יש שם פיזית אוכל בחינם וכיסאות יותר נוחים ואת יכולה באמצע הסרט ללכת ולקחת פסטה
אנונימית
איך בחינם אם את משלמת על זה?^ ולא מעט.
לא יודעת לגבי היס פלאנט, לא הייתי שם אבל בכללי אל תצפי לארוחות גורמה במקומות כאלה. זה בסוף יותר בשביל "החוויה" שאת באה לטרקלין של vip שיש משהו לאכול בערך, שתייה כביכול חופשי ושטויות כאלה.
גם זה תלוי בסניף, כי ידוע לי שבין סניף לסניף יש אפילו לפעמים ממש שינוי בתפריט.. וכמובן שכל סניף והתחזוקה שלו.
לא יודעת לגבי היס פלאנט, לא הייתי שם אבל בכללי אל תצפי לארוחות גורמה במקומות כאלה. זה בסוף יותר בשביל "החוויה" שאת באה לטרקלין של vip שיש משהו לאכול בערך, שתייה כביכול חופשי ושטויות כאלה.
גם זה תלוי בסניף, כי ידוע לי שבין סניף לסניף יש אפילו לפעמים ממש שינוי בתפריט.. וכמובן שכל סניף והתחזוקה שלו.
באותו הנושא: