3 תשובות
יש הרבה באינטרנט... תכתבי " תרגול אנגלית present progresive " אבל זה די מאוחר מבחן על זה לומדים את זה בכיתה ו'..
שואל השאלה:
מכיתה ו' עד כיתה ט' קצת שוכחים!!! וזה רק כדי לחזור על החומר...
מכיתה ו' עד כיתה ט' קצת שוכחים!!! וזה רק כדי לחזור על החומר...
אנונימי
באתר המצורף קיימים הסברים בעברית כולל איורים לגבי הזמנים השונים באנגלית.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: