3 תשובות
יש הרבה באינטרנט... תכתבי " תרגול אנגלית present progresive " אבל זה די מאוחר מבחן על זה לומדים את זה בכיתה ו'..
שואל השאלה:
מכיתה ו' עד כיתה ט' קצת שוכחים!!! וזה רק כדי לחזור על החומר...
אנונימי
באתר המצורף קיימים הסברים בעברית כולל איורים לגבי הזמנים השונים באנגלית.