13 תשובות
נרגיל כי זה טעם קלאסי כזה
הרגיל
רק קצפת
אקסטרה קצפת
הרגיל
הרגיל הכי טוב די אין ויכוח בכלל שאש ואגב הקצפת פי אלף יותר טעים מהשוקולד
הרגיל
פיסטוק
אנונימית
הזה שהוא רק קצפת ועם כפית משוקולד
וניל