5 תשובות
אל תביאי לאנשים בגדים אם המידה שלהם לא תואמת
יאו הייתי מתעצבנת רצח אבל בגלל זה אני לא מביאה לחברות בגדים
את הקטע עם הטבעת אני מבינה אבל אני לא חושבת שהיא הרחיבה לך אותו בכוונה ,דברים כאלה קורים,פשוט פעם הבאה אם את יודעת שיש סיכוי שהיא תחזיר לך פריט במצב שונה אל תביאי לה
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא בקטע כזה ממש ממש לא היא אמרה את זה ראשונה דבר ראשון וזה בגלל שיש לה תחת (בקטע טוב אני מחמיאה לה על זה תמיד) בחיים לא הייתי אומרת את זה אם היא יכלה להיעלב מזה!!!
לאלא בקטע כזה ממש ממש לא היא אמרה את זה ראשונה דבר ראשון וזה בגלל שיש לה תחת (בקטע טוב אני מחמיאה לה על זה תמיד) בחיים לא הייתי אומרת את זה אם היא יכלה להיעלב מזה!!!
תשים את המכנס בתוך המייבש זה יקטין אותו קצת
באותו הנושא: