5 תשובות
שואל השאלה:
^יש לאן לצאת בגיל הזה באיטליה?
שוויץ או תאילנד
אם מתייחסים לכסף אז שווה יוון כי ממש נחמד שם וזה הכי זול
יש את כל האגמים באיטליה וגם את הדולומיטים, ממש יפה.

אם את רוצה ממש טבע אז יש את פורטוגל שיש שם גם חופים, סלובניה&קרואטיה, נורווגיה ממש יפה.

אם אתם רוצים עירוני אז כמעט כל עיר ארופיאית גדולה טיפוסית יש מה לעשו.
יוון (כיף ברמות אם חם שם)
תילאנד (כנל לגבי יוון)
לונדון
ניו יורק
(שניהם כייפים בטירוף והייתי רוצה ללכת לשם ונראלי שיש שם דיסני לנד)
^דיסנילנד יש באורלנדו ופריז