5 תשובות
ניראה לי שלא
בשביל שהם יצאו רכות הסוכר משנה לא השמן לדעתי
זוכר חום- עוגיות רכות
סוכר לבן- עוגיות קראנצ'יות
זוכר חום- עוגיות רכות
סוכר לבן- עוגיות קראנצ'יות
כן אבל המרקם יהיה פחות טוב וצריך לעשות החלפה לפי המידות של זה כי זה משתנה בין חומרים הכמות שצריך
שמן יעשה אותן קרנציות תנסי אוליי להוסיף יותר סוכר חום ופחות לבן אם את מחליפה לשמן
באותו הנושא: